Ulotka składana jako skuteczne narzędzie reklamowe

Skuteczna kampania reklamowa każdej firmy powinna opierać się na kilku kanałach docierania do klientów oraz wielu narzędziach promocyjnych. Jednym z nich jest ulotka składana. Jest to narzędzie niezwykle często zamawiane przez klientów i projektuję je w idealnym dopasowaniu graficznym do wizytówki czy plakatów reklamowych. Dlaczego ulotkę składaną można uznać za skuteczną formę docierania do klientów?

Treść i promocja

Na czterech stronach, czyli części zewnętrznej i wewnętrznej ulotki znajduje się miejsce, które mogę wypełnić zarówno wartościowymi z punktu widzenia klienta informacjami jak i treściami rekordowymi. Na przykład obok takich nieodzownych elementów ulotki jak logo, zdjęcie tematyczne dopasowane do branży czy hasła reklamowe, można w jej wnętrzu wykorzystać wolną przestrzeń na uwypuklenie głównych zalet oferty lub umieszczenie danych na temat działalności firmy czy jej dotychczasowych sukcesów. Ulotka składana w tradycyjnej formie nie zawiera jednak przesytu informacji, dzięki czemu klient nie zrezygnuje z pełnego zapoznania się z nią.

Oczywiście ogromne znaczenie ma także to, by ulotka trafiła do przedstawicieli grupy docelowej, czyli potencjalnych klientów, którzy mają potrzebę skorzystania z tego, co proponuje dana firma. Warto podkreślić, że jako doświadczony grafik zawsze radzę klientom wybór prostego projektu lub szablonu ulotki, ponieważ cechuje się on przejrzystością i jasnością przekazu, a to ma ogromne znaczenie w reklamie oraz decyduje w dużej mierze o jej efektywności.

Add ping

Trackback URL : http://kochamprojektowac.pl/trackback/17

Page top