Projekty papieru firmowego – jak to wygląda?

Bardzo często klient, pierwszy raz mając kontakt z daną firmą, pierwszą rzeczą, którą widzi jest papierowa korespondencja. Z tego powodu szczególnie ważne jest, by zaprojektować elegancki papier firmowy, który będzie spójny z pozostałymi elementami graficznymi firmy.

Jako grafik zajmujący się reklamą mam świadomość, że bardzo często pozytywne wrażenie o firmie można zbudować już na etapie pierwszej korespondencji. Z tego powodu warto przygotować elegancki papier firmowy. Powinien on posiadać wyraźnie wyróżniający się element graficzny, który od razu przyciągnie uwagę odbiorcy oraz kolorystykę spójną z innymi elementami graficznymi, którymi posługuje się firma.

Obecnie posługiwanie się markowym papierem firmowym jest już standardem wśród dojrzałych firm. Koszt jego zaprojektowania nie jest wysoki, tymczasem taki papier może być wykorzystywany później do drukowania wszelkiego rodzaju listów, faktur, pokwitowań czy umów. Wysyłając korespondencję na firmowym papierze, od razu budujemy w odbiorach wrażenie, że nasza firma jest stabilna i godna zaufania.

Projekty papieru firmowego, które wykonuję, są zawsze zaprojektowane z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego z klientów. Każda firma ma swój odmienny charakter, dlatego też nie ma uniwersalnych rozwiązań, które pasowałyby dla wszystkich. Projektując papier firmowy staram się nadać mu unikatowy, wyjątkowy charakter, który jednocześnie będzie elegancki i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji. Zawsze też pamiętam o tym, by projekty papieru firmowego były spójne z pozostałymi elementami graficznymi wykorzystywanymi przez firmę.

Add ping

Trackback URL : http://kochamprojektowac.pl/trackback/19

Page top