Reklama ulotkowa

Reklama dźwignią handlu. Wielu pracowników agencji marketingowych powtarza ta maksymę. Nie da się ukryć, że działalność reklamowa w sposób znaczący wpływa na to jak przedsiębiorstwo wygląda w świadomości konsumenta. Nie kluczem jest jednak moim zdaniem to, aby reklamę zastosować. Najważniejsze jest aby reklama przyniosła zamierzony efekt – czyli utrwaliła wizerunek marki w świadomości konsumenta lub też sprowokowała do wydania środków na konkretny produkt.

Ulotki

Jedną z najpopularniejszych aktualnie form reklamy o charakterze lokalnym są ulotki. Taka forma reklamy ma wady i zalety. Najważniejszą zaletą jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców przy relatywnie niskich kosztach. Wadą jest to że ulotka może być nieatrakcyjna i dystrybuowana zbyt często, co przyniesie skutek odwrotny od promocyjnego. Uważam, że decydując się na reklamę za pośrednictwem ulotek należy podejść do tematu bardzo starannie. Zawsze sugeruję klientom wielokrotne sprawdzanie treści oraz to aby format dla ulotki był odpowiedni.

Ulotki nie powinny zawierć zbyt dużo treści poza wiadomościami kluczowymi. Ważne jest także aby grafika była przyjemna dla oka, a czcionka odpowiednio czytelna. Format dla ulotki nie powinien być zbyt duży. Nikogo nie zachęci ulotka na kartce formatu A4. Dużo lepiej zdecydować się na mniejszy format, ułatwiający zarówno odczytanie jak i dystrybucję ulotek czy to na ulicy czy do skrzynek pocztowych. Dobór tych zmiennych jest niezwykle istotny w każdej kampanii marketingowej.

Add ping

Trackback URL : http://kochamprojektowac.pl/trackback/21

Page top