Naklejki - funkcje i zastosowanie w reklamie

Jako grafik reklamowy mogę powiedzieć, że często siła promocji tkwi w rzeczach małych i z pozoru nieistotnych. W dopracowanych szczegółach, w idealnym połączeniu kolorów. Ostatnio popularnością cieszą się też na przykład samoprzylepne naklejki reklamowe - niby nic, a jednak coś. Naklejki mają tę zaletę, że są łatwe w obsłudze, można z nimi wiele zrobić, przykleić do bardzo różnych powierzchni, a potrafią dać świetny efekt. Tak! Takie małe rzeczy potrafią wiele zmienić.

Naklejki reklamowe mogą wiązać się ogólnie z identyfikacją marki, a mogą być także promocją konkretnego produktu. Takie naklejki można dodawać do konkretnej rzeczy na sprzedaż, by ją zwiększyć bądź sprawić klientom miłą niespodziankę. Naklejki można jednak użyć w innych formach: można na przykład przyklejać je na pudełka promocyjne, trzeba jednak zadbać o to, by kolorystycznie te dwa elementy nie gryzły się, a były w harmonii i jakoś ze sobą korespondowały. Naklejki mogą bardzo ładnie i efektownie wyglądać na ascetycznych i minimalistycznych pudełkach - wtedy wzrok przyciągają właśnie małe naklejki, warto zatem zastanowić się nad ich projektem.

Sam lubię połączenie: minimalistyczne pudełko + ciekawa naklejka, która je ożywia i automatycznie zwraca uwagę. Jestem zwolennikiem takich metod, które nie wymagają ogromnych nakładów pieniężnych, a dają zadowalające efekty marketingowe i można je dopasować do szerokiej oferty produktów. Naklejki są właśnie takim rozwiązaniem i warto pomyśleć nad zainwestowaniem w taką formę.

Add ping

Trackback URL : http://kochamprojektowac.pl/trackback/41

Page top